POMOC
Dostawa
Kody rabatowe i promocje
Konto
Reklamacje
Zamówienie
Zwroty i wymiana towaru
Płatności

1 . CZY JEST MOŻLIWOSĆ WYSYŁKI ZAMÓWIENIA ZA GRANICĘ?

W ramach poszczególnych sklepów oferujemy wysyłkę:
www.dreamroots.pl - na teren Polski
www.dreamroots.sk - na teren Słowacji

2 . JAK MOGĘ ŚLEDZIĆ MOJĄ PRZESYŁKĘ?

Przesyłkę możesz śledzić na stronie dostawcy. Gdy wyślemy zamówienie otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem i informacją o numerze przesyłki. Równolegle zaczniesz tez otrzymywać informacje od przewoźnika o tym, że w drodze do Ciebie jest przesyłka nadana przez Dreamroots Sp. z o.o. Przewoźnik udostępni link do śledzenia przesyłki. 

3 . JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ, CZY MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO WYSŁANE?

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz od nas maila potwierdzającego jego wysyłkę. Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem masz także możliwość podejrzenia statusu swojego zamówienia na koncie klienta w zakładce Zamówienia.

4 . CZY JEST OPCJA DARMOWEJ DOSTAWY?

Nie oferujemy darmowej dostawy. 

5 . ILE WYNOSI CZAS DOSTAWY?

Produkty, które oferujemy są produkowane (drukowane, szyte, itd.) przez nas po otrzymaniu i opłaceniu zamówienia. W związku z tym czas realizacji zamówienia to ok. 4-5 dni roboczych od opłacenia zamówienia + czas dostawy (zazwyczaj 24-48h w dni robocze).

6 . CZY JEST OPCJA ODBIORU OSOBISTEGO?

Nie oferujemy możliwości osobistego odebrania zamówienia.

7 . JAKIE SĄ DOSTĘPNE SPOSOBY DOSTAWY?

Podstawowym sposobem dostawy jest przesyłka kurierska. Wybrane produkty są także możliwe do zamówienia do Paczkomatów InPost.

Wszystkie prawa zastrzeżone. dreamroots © 2023